wtorek, 9 kwietnia 2013

TORT z pieluch

Tak dla odmiany Tort z pieluch! Super pomysł na prezent!
Ja użyłam pieluszek takich malutkich, dla dzieci o wadze 3-6 kg.


Na dolną warstwę potrzeba 2/3 z ilości pieluch z opakowania, a na górną warstwę użyjemy 1/3 ilości
pieluszek.






Dolna warstwa miała średnicę 35 cm.
Trzeba ułożyć koło i zawiązać lekko szeroką wstążką,to będzie można jeszcze łatwiej poprawić pieluchy.





Górną warstwę łatwiej będzie układać wkładając pieluchy do tortownicy ;-) potem wyciągnąć i zawiązać grubą wstążką. Górna warstwa miała 25 cm średnicy.



Zapakować w przeźroczystą folię. Wykorzystałam 1,70 mb folii z rolki.
Ozdobić na górze kokardą.


 Tort wygląda super i niby takie zwykłe pieluchy, ale w nie zwykłym opakowaniu;-) 
POLECAM ;-)

5 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł :) z pewnością spodobał się nie tylko Michałkowi :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podobają mi się takie torty pieluszkowe ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest :) Moja koleżanka niedługo rodzi (znaczy powinna urodzić w zeszły piątek, ale się maluszkowi zupełnie na świat nie spieszy) i chcemy jej właśnie takie cudeńko podarować. Na pewno zrobi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno bedzie sie podobał ;-) do srodka górnej warstwy można jeszcze dolaczyc butelkę albo po bokach coś dodatkowo dołozyć ;-) POWODZENIA Z TORCIKIEM!;-)pozdrawiam

      Usuń