wtorek, 27 listopada 2012

Tort - Kwadrat

Taki kwadratowy torcik polecam zamiast ciasta;-) Przyrządziłam go dla gości, którzy odwiedzili mnie w weekend.

Tort - Kwadrat
Upiekłam 3 biszkopty jasne, ale tym razem nie w tortownicy tylko w prostokątnej blaszce. Potem odcięłam trochę z dłuższego boku, tak żeby powstał kwadrat. Biszkopty posmarowane są konfiturą z czarnej porzeczki i oczywiście moim ulubionym kremem budyniowym;-) Boki są udekorowane bitą śmietaną z dodatkiem śmietan-fixu i pomarańczowego barwnika, a wierzch tortu to na przemian malowane proste linie  z bitej śmietany i Nutelli z dodatkiem masła. Potem patyczkiem (takim do szaszłyków) rysujemy proste linie, ale prostopadle do tych wcześniej kładzionych!
A te kokardki to oczywiście zrobiłam z masy plastycznej. No i dekoracja gotowa;-)
Życzę SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Wygląda wyśmienicie :)aż nie mogę się skupić w pracy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bardzo;-) starałam się jak tylko mogłam ;-)

      Usuń